Thursday, June 18, 2009

KENALI : ALUMNI PKPMI DI LABUAN

Lokasi gambar : Lapangan Terbang Labuan

Kapten Syed Akhiruddin (kiri) adalah merupakan alumni PKPMI Palembang yang kerap datang ke Jambi. Beliau sekarang bertugas sebagai Pegawai KAGAT di TUDM Labuan dan membuat memantau aktiviti keagamaan tentera di sekitar Malaysia Timur (Sabah & Sarawak).

Muhd Jimmy (tengah) adalah merupakan alumni PKPMI Jambi. Pernah menjawat jawatan Setiausaha PKPMI & Setiausaha Kelab UMNO Jambi. Beliau bertugas di Labuan sejak November 2008 sebagai Pegawai Syariah di Mahkamah Syariah di Labuan sebagai Pegawai Sulh (Mediation). Wanita di sebelah kanan beliau di gambar tersebut adalah isteri beliau.

Puan Siti Mariam binti Lani atau lebih dikenali sebagai Kak Yam. Beliau adalah merupakan alumni PKPMI Jambi dan alumni IAIN Jambi dalam jurusan Tafsir Hadith di fakulti Usuluddin. Sebelum ini beliau bertugas sebagai guru J-QaF di Kudat Sabah & sekarang beliau bertugas di S.K. Pantai, Labuan kerana mengikut suami yang juga turut bertugas di salah sebuah sekolah di Labuan.

4 comments:

Anonymous said...

rindunyer kat kak yam..

Jimmy Azlin said...

kalau rindu kat kak yam, contact dia 0132049928. sapa yang rindu kat dia ni?

Unknown said...

ASSALAMUALAIKUM.... PAKABAR KALIAN SEMUA, MAAF KALO BANG MAAT GANGGU.. WADUH RINDU BANGET AMA TEMEN SEMUA... MOGA KALIAN SEMUA BAHAGIA YA....BANG MAMAT PULAU PINANG

Unknown said...

hai kucik...baby kucik sama ngan kuciklah..rindu kat kucik! slmt hari raya